ESET – HELP, z. s. Úvalská 47 Popis:
Organizace ESET – HELP byla založena v roce 1995. Jejím posláním je poskytovat péči o duševní zdraví a přispívat k jejímu rozvoji.
Lidem, kteří se na nás obrátili, pomáháme znovu získat zdravotní, psychickou a sociální stabilitu a obnovit či rozšířit jejich možnosti a dovednosti tak, aby překonali nepříznivý stav, ve kterém se nachází, a dosáhli plnohodnotného a spokojeného života. Služby orientujeme co nejblíže k člověku a jeho přirozenému prostředí.
Všechny sociální služby ESET – HELP jsou registrované podle Zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách.
KOMUNITNÍ TERÉNNÍ TÝM / CDZ ESET
Multidisciplinární tým specializovaný na podporu lidem se závažným duševním onemocněním především v jejich přirozeném domácím prostředí. Naším posláním je přispívat ke stabilizaci či zlepšení zdravotního stavu klientů, posilovat jejich dovednosti, kompetence a samostatnost při řešení životních situací.
CDZ ESET je multidisciplinární tým složený ze sociálních pracovníků, psychiatrických sester a psychologa, který poskytuje podporu lidem se závažným duševním onemocněním v jejich přirozeném prostředí. Posláním je přispívat ke stabilizaci a zlepšení zdravotního stavu klientů týmu, posilovat jejich kompetence a samostatnost při řešení životních situací i rozvíjet své dovednosti a tím komplexně napomáhat ke zlepšení kvality jejich života.
Komu je služba určena
Službu poskytujeme lidem od 18 let a starším se závažným duševním onemocněním, primárně schizofrenního okruhu a závažné afektivní poruchy, a to včetně kombinace závažného duševního onemocnění a závislosti/škodlivého užívání návykových látek. Služba působí v regionech:
MČ Praha 10 (Strašnice, Malešice, Záběhlice)
MČ Praha 11 (Háje)
MČ Praha 15 (Hostivař)
MČ Praha 21 a Praha 22 (Uhříněves, Petrovice, Pitkovice, Hájek u Uhříněvsi, Horní Měcholupy, Dolní Měcholupy, Kolovraty, Běchovice, Štěrboholy, Dubeč, Újezd nad Lesy, Klánovice, Koloděje, Královice, Nedvězí u Říčan a Benice).
V případě, že klient ještě nemá diagnostikováno některé z výše uvedených duševních onemocnění, tým ho může přesto kontaktovat a zajistit mu psychiatrické vyšetření u psychiatra týmu. Tým proaktivně kontaktuje a motivuje ke spolupráci i osoby, které aktuálně motivaci nejeví, avšak z dosavadních zjištění (např. na základě doporučení ambulantního psychiatra, lůžkového zařízení, žádosti ze strany blízkých) vyplývá potřebnost potenciálnímu klientovi službu nabídnout a pomoci řešit jeho obtížnou situaci.
S čím konkrétně Vám můžeme pomoci (co je pro službu typické)
Multidisciplinární tým se specializuje na podporu lidí se závažným duševním onemocněním v jejich přirozeném prostředí. Všichni sociální pracovníci a psychiatrické sestry týmu pracují formou case managementu. Po dobu spolupráce podporujeme klienty při dosahování větší samostatnosti v každodenním životě, posilujeme schopnosti vedoucí k naplňování životních rolí a zajištění potřeb klientů. Často spolupracujeme i s lidmi, kteří nejsou motivovaní a opakovaně vypadávají ze služeb dostupné zdravotní a sociální péče, či podstupují opakované hospitalizace, nebo nemají dosud zkušenosti s psychiatrií. Spolupracujeme rovněž s rodinou a okolím našich klientů.
Kontakty a provozní doba služby
Terénní provozní doba: pondělí – pátek 9:00 – 17:00 h (s možností individuálního přizpůsobení)
Ambulantní provozní doba:
úterý 9:00 – 17:00 h
středa 13:00 – 17:00 h
čtvrtek 9:00 – 13:00 h
Ambulantně může být služba po předchozí dohodě poskytnuta i mimo uvedenou ambulantní provozní dobu (a to v rámci provozní doby pondělí – pátek 9:00 – 17:00 h).
Místo poskytování:
Úvalská 3411/47, 100 00 Praha 10 – Strašnice (kancelářské zázemí a konzultační prostor, kontaktní místo pro zájemce o službu)
Hekrova 805/25, 149 00 Praha 11 – Háje (konzultační prostory)
náměstí Smiřických 42/12, Praha 22-Uhříněves
Telefon:
+420 603 152 240 sociální pracovník pro CDZ (Strašnice, Malešice, Záběhlice, Háje a Hostivař)
+420 734 596 536 sociální pracovník pro oblast Prahy 21, 22 (Uhříněves)
+420 773 261 010 psychiatrická sestra pro CDZ (Strašnice, Malešice, Záběhlice, Háje a Hostivař)
E-mail:
cmkt@esethelp.cz, cmdd@esethelp.cz, ktt@esethelp.cz, asertivni.tym@esethelp.cz
CENTRUM DENNÍCH AKTIVIT
Změny pouze v tomto případě:
Komu je služba určena
Službu poskytujeme lidem od 18 do 64 let se závažným duševním onemocněním, jejichž zdravotní stav je stabilizovaný. Služba je určena lidem trvale či dlouhodobě žijícím v Praze (primárně v MČ Praha 4, 10, 11, 12, 15 a 22), kteří mají zájem získat nové či posílit stávající dovednosti a samostatnost v oblasti denní struktury a nakládání s časem, nebo některé běžné každodenní dovednosti.
Kontakty a provozní doba služby
Provozní doba: pondělí – pátek 9:00 – 17:00 h
Místo poskytování: Hekrova 805/25, 149 00 Praha 11 – Háje
Telefon: 733 120 332, 731 652 636
Email: centrum@esethelp.cz, centrum2@esethelp.cz
ANONYMNÍ INTERNETOVÁ PORADNA
Organizace ESET-HELP ve spolupráci s Klinikou ESET, která dlouhodobě poskytuje svoje služby na Praze 10 lidem s duševním onemocněním (Centrum duševního zdraví), nabízí anonymní internetovou poradnu pro všechny, kteří zažívají psychickou nepohodu a pozorují psychické obtíže, nebo pro jejich blízké.
Komu je poradna určena
Na poradnu se mohou obracet všichni lidé, kteří zažívají psychickou nepohodu a pozorují psychické obtíže, nebo jejich blízcí.
S čím konkrétně Vám můžeme pomoci (co je pro službu typické)
Cílem on-line poradny je anonymní odborné poskytování informací v oblasti péče o duševní zdraví. V případě psychických obtíží Vám odborník přímo poskytne radu a je-li to třeba, doporučí další odbornou péči.
Pro položení dotazu je třeba vyplnit webový formulář (Váš e-mailový kontakt a text dotazu) a zprávu odeslat. Odpověď obdržíte zpravidla do sedmi pracovních dnů na Vámi zadaný e-mailový kontakt.
Jakou pomoc lze očekávat
- Pochopení a podporu v náročné situaci.
- Pomoc v zorientování se v obtížné situaci.
- Doporučení adekvátní odborné péče.
Jakou pomoc od nás nedostanete
- Diagnostiku a léčbu onemocnění.
- Podrobné a kontinuální řešení specifické životní či zdravotní situace.
- Řešení akutního krizového stavu.
(V takovém případě lze využít některou z dostupných krizových služeb: V Praze Krizové centrum RIAPS, nebo Centrum krizové intervence v areálu PN Bohnice, v Brně Krizové centrum Psychiatrické kliniky FN Brno – Bohunice.)
Kontakty a provozní doba služby
Pro položení dotazu je třeba vyplnit webový formulář (Váš e-mailový kontakt a text dotazu) a zprávu odeslat. Odpověď obdržíte zpravidla do sedmi pracovních dnů na Vámi zadaný e-mailový kontakt.
Místo poskytování:
Webový formulář naleznete zde: http://www.esethelp.cz/poradna.php
Adresa: Úvalská 3411/47 100 00 Praha 10 - Strašnice
Telefon 1: 774 186 262 Telefon 2: Fax: Webové stránky: http://www.esethelp.cz Emailová adresa: office@esethelp.cz Poznámka: Kategorie_old: Kategorie kontaktu: Organizace spolupracující s MČ Praha 10 Potřebuji řešit: Bydlení|Finance|Chod domácnosti|Péče o blízké|Osamělost|Psychická podpora|Řešení konfliktů Cílová skupina: Osoby se zdravotním postižením
|