Odbor sociální - oddělení sociálně-právní ochrany dětí a práce s rodinou Úřadu MČ Praha 10 se zabývá všemi podněty a stížnostmi občanů, které obdrží.
1)
Pokud klient není spokojen s postupem sociálního pracovníka/pracovnice oddělení sociálně-právní ochrany dětí a práce s rodinou odboru sociálního, sdělí mu tuto skutečnost; v dalším kroku se obrátí na nadřízeného pracovníka - viz připojené kontakty:
Úřad MČ Praha 10, Odbor sociální, Vršovická 68, 101 38 Praha 10
- Kontakty na pracovníky oddělení sociálně-právní ochrany dětí a práce s rodinou – odkaz zde
- Vedoucí oddělení sociálně-právní ochrany dětí a práce s rodinou: Mgr. Anna Chochulová, kancelář V312a, telefon 267 093 219, e-mail: anna.chochulova@praha10.cz
- Vedoucí odboru sociálního: Bc. Pavel Petřík, kancelář K324, telefon 267 093 229, e-mail:pavel.petrik@praha10.cz
2)
Pokud klient není spokojen s chováním nebo s úředním postupem sociálního pracovníka, může se obrátit na nadřízenou osobu – viz výše - nebo může podat stížnost.
Postup pro podávání a vyřizování stížností najdete na webu MČ Praha 10 v rubrice "Životní situace" a na stránkách odboru kontroly a komunikace Úřadu MČ Praha 10 - odkaz zde
3)
Kam se obrátit na nezávislou instituci?
Nezávislou institucí, která chrání osoby před jednáním úřadů a dalších institucí pokud je toto jednání v rozporu s právem, neodpovídá principům demokratického právního státu a dobré správy nebo pokud jsou úřady nečinné, je Kancelář veřejného ochránce práv.
Kontakty:
Veřejný ochránce práv
Údolní 39
602 00 Brno
E-mail: podatelna ochrance.cz
(Maximální velikost e-mailové zprávy včetně příloh je 8 MB a zpráva musí respektovat pravidla elektronické komunikace)
ID datové schránky: jz5adky
Telefonická informační linka: (+420) 542 542 888
Telefon – ústředna: (+420) 542 542 111
Fax: (+420) 542 542 112
Informace na webu: http://www.ochrance.cz/stiznosti-na-urady/
4)
Jak postupovat v případě podezření na podjatost sociálního pracovníka?